Silvio, Cornell och till minne av Mackan

Alla inlägg den 23 mars 2020

Av Anne-Lie - 23 mars 2020 21:22

Måndag: Longerar. Jag gör ett försök att planera denna vecka. Förhoppningsvis får vi till det med både ridbana och lite skogsridning. Silvio och Snuffan hoppas på lite varmare väder för då kan de börja sova ute mer och mer. Framför allt blir Silvio av med lite energi och kan  arbetas i ett mer avspänd tillstånd redan från början. 


Tisdag:


Onsdag: Longerat


Torsdag: Ridbanan longerade 15 min  och red ca 20

   


Fredag: Ridbanan vi fortsätter i övningen att  vara själva på ridbanan. Det går framåt. Mer finns  inte rikigt att säga...


Lördag:Skrittar med Kerra/Snuffan i skogen och försöker finna gamla stigar som nu till viss del är traktorspår. Vår planerade väg hindrades av en skogmaskin. Vi får vända tillbaka i samma spår men lyckas ändå vara ute  i 60 min. Därefter lite coachning av Ulrika. 

        


Söndag: HRF och galoppsöndag med Maria. WOW! Vilken häst jag har! Jag måste lägga på et kol i att komma till bättre ridning själv. Jodå, det reds i högervarv också men då filmade jag inte...

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards