Silvio, Cornell och till minne av Mackan

Alla inlägg under september 2019

Av Anne-Lie - 21 september 2019 19:28

Det kommer nog bli ett mer sporadiskt bloggande. Silvio och jag går från klarhet till klarhet. Nu är vi med permanent på måndagslektionen. Har sådan tur att vi hinner gå till den näst sista. Jag och Silvio har ridit hem själva från HRF, han går i täten när vi är ute med Issa eller Snuffan. Själv har jag blivit mer balanserad så snart kan jag nog säga att nu, nu rider jag igen. Jag tar mig i kragen och rider lite mer på ridbanan. Tänk att 20x60 kan kännas trångt. Det är mycket behagligare att rida ut och ?arbeta? på ängen.
Just för dagen har Silvio vila för jag har drabbats stans värsta förkylning. Mer virusaktig kan jag tycka. Han får ett par dagar till och därmed kanske det blir den sista veckan med utevistelse dygnet runt. Vi får se hur vädret blir.
En annan glad nyhet är att bästa Evisen har träffat en ny vän!

Inspiration

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards