Silvio, Cornell och till minne av Mackan

Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Anne-Lie - 25 februari 2020 16:11

Måndag: Lektion - många bra sekvenser med några spända hackiga inslag. Samt tja...en avramling. Någon reste sig och prasslade på läktaren...


Tisdag: Bra avspänd arbete i ridhuset. Jag kunde öva mig att sitta ner i dressyrsadeln. 


Onsdag: Skrittar mest


Torsdag: Vila


Fredag: Börjar segt, men avslutar bra. Många hästar kommer in, så vi hängde på S och hennes häst. Det är enklare för Silvio om han gör "lika" som åtminstone en häst i ridhuset. När Silvio har andats ut och  kommer igång så kan han fokusera bättre och fortsätta framåt lite mer av sig själv. Lovisa filmade lite. JAg ser att jag har rätat upp mig, behöver komma ner lite till i dressyrsadeln ochtrampa ner i den inre stigbygeln. 

       

Lördag: Skrittqr på ridbanan 

 

Söndag:

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards