Silvio, Cornell och till minne av Mackan

Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Anne-Lie - 25 februari 2019 19:50

Måndag: Longerar på ridbanan, Silvio tyckte att de var skönt att få galoppera.

Tisdag: Skritta ut med Maria och Hero, Idag enbart skogen på en något spänd Silvio i början.

   


Onsdag: Rida ut med Ulrika och Hero. Två varv på ridstigen. Silvio travar på bra och sliter lite med att arbeta i form. Hu vad jobbigt men blir riktigt fin stundtals. Jag tänker försöka fortsätta att arbeta på ridstigen så långt det är möjligt allt eftersom jag kan få med mig ridsällskap.

                   


Torsdag: Rida ut med Emma och Snuffan. Vi hade en fantastisk tur i skogen! Sportlovet kan knappast bli bättre än så här. 

   

   

Fredag: Silvio har slagit på sig i hagen strax ovanför kota hb. Vi tar en promenad för att avvakta utvecklingen.  Han är inte halt men ändå. Svullnaden går ner vid rörelse.

Lördag: Dito

     

Söndag: Svullanden mycket mindre idag.  Men nu ska regnet ösa ner ett par dagar så ridningen tas upp när regnet upphört. Silvio avskyr täcke just för tillfället nu vid pälsbytet. Så han får väl vara utan trots regnet... Han drar och sliter i det  och tydligare tecken kan jag knappast få. Ta AV det !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards