Silvio, Cornell och till minne av Mackan

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Anne-Lie - 23 juli 2010 11:27

hos kiropraktorn. Den här gången var det lättare. Mer förberedd och var en duktig patient som verkligen försöker att slappna av. Fast jag känner att kroppen gör sig beredd ändå inför knycket. Den här gången fick nacken följa med...tänkte att det ondaste var mellan skulderbladen. Värre än så kan det inte bli. Jag hade rätt.


Igår var jag med en kompis och tittade på en häst. Rätt typ och bra stam men det rätta "klicket" infann sig inte. Efter det åkte vi in till stan och åt lunch. Smarrig entrecot och strips. Perfekt tillagat!


Avslutade dagen med att rida ut och prova en ny stig. Måste bara fråga hur den ser ut längre in och var den "slutar". Red inte hela vägen för jag kom på att - som vanligt - att ingen visste var jag var och red någonstans. Vände Mackan och så tog vi grusvägen istället. Och för ett stund trodde jag han var halt igen. Det var en sten som kilat sig fast i sulan. Det blev en härlig tur på 1 1/2 timme. Skogen är för fin så här års och så blåste de flesta insekter bort.


Idag är det hushållsgöra och tvätt på schemat. Tre dagar kvar!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards